اس ام اس عاشقانه جدید-سری اول


اس ام اس عاشقانه جدید-سری اول,اس ام اس عاشقانه جدید,جدیدترین اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه دی 90,اس دونی,بدو اس ام اس,اس دونی


برچسب ها : اس ام اس عاشقانه جدید-سری اول,اس ام اس عاشقانه جدید,جدیدترین اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه دی 90,اس دونی,بدو اس ام اس,اس دونی


آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست /

آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .


***


دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم / الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم .


***


تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو

صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند .


***


"دوستت دارم" را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ،

خیانت میکردی یا عدالت ؟


***


آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست / آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست .


***


دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم / الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم .


***

تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند .


***


"دوستت دارم" را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟


***


باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد / یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد .


***


خرابتم ، نذار هرکی از کنار ما رد میشه ، بگه این خراب شده مال کیه !


***


دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی .


***

قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند .


***


زلال که باشی دیگران سنگهای کف رودخانه ات را می بینند بر می دارند و نشانه می روند درست به سوی خودت!!!


***


پرسیدم دوست بهتره یا برادر ؟ گفت دوست برادری است که با میل خود انتخاب می کنی!


***


ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است / بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است .


***


بزرگراه های مهندسی ساز ما را به هم نمی رساند ، عشق با قوانین بیگانه است ، از بیراهه ها بیا ، برای دیدن کسی که عمریست دوستت دارد .


***


سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد / چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد .


***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد