اس ام اس عاشقانه جدید بهمن ماه 90


اس ام اس عاشقانه جدید بهمن ماه 90,اس ام اس عاشقانه,اس ام عاشقانه جدید,اس ام اس جدید,پیامک عاشقانه,عاشقانه,عاشقانه جدید,اس دونی,اس ام اس جدید,اس ام اس جوک جدید,اس ام اس فلسفی و عارفانه,اس ام اس خنده دار جدید


برچسب ها : اس ام اس عاشقانه جدید بهمن ماه 90,اس ام اس عاشقانه,اس ام عاشقانه جدید,اس ام اس جدید,پیامک عاشقانه,عاشقانه,عاشقانه جدید,اس دونی,اس ام اس جدید,اس ام اس جوک جدید,اس ام اس فلسفی و عارفانه,اس ام اس خنده دار جدید


 

آسمانم انتهایش قلب توست
مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من
تا بدانی قلب من هم یاد توست

***

دوستت دارم
رازیست که در میان حنجره ام دق میکند
وقتی که نیستی

***
تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم
شاید به جرم عشق ما متهم باشیم
باز در حضور تو آشفته خویشم
در سفره عشقت درویش درویشم

***
آب و هوای دلم آنقدر بارانیست
که رخت های دلتنگی ام را
مجالی برای خشک شدن نیست
اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است

***
دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم
الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم .

***
گفتم به گل زرد چرا رنگ منی ، افسرده و دلتنگ چرا مثل منی
من عاشق اویم که رنگم شده زرد ، تو عاشق کیستی که هم رنگ منی

***
گرچه جدا از تو ولی همیشه با تو زیستم
من و تو نکن ، که من کسی به جز تو نیستم .

***
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست

***
قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند .

***

هدفم بود که هرگز نشوم عاشق کس
چون که رخسار تو دیدم ، هدفم سخت شکست .

***
پروردگارا
آرامش را همچون دانه های برف
آرام و بیصدا
به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند
بباران

***

به انگشتانم که می نگرم به یادت می افتم
چون عزیزانم انگشت شمارند .

***
من و یاد تو و یک سینه تنگ
شبی تار و سه‌تاری خسته آهنگ
کمی با چشمهایم مهربان باش
مزن ای دوست بر آیینه‌ات سنگ

***
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست .

***
خرابتم
نذار هرکی از کنار ما رد میشه
بگه این خراب شده مال کیه !

***
نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر
دل بی چتر مرا میهمان کن .

***
جای خالیت را نفس عمیق می کشم
عطرت از تو باوفاتر است .

***
واقعیت است جاذبه تو
از بس جذابی
می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم

***
بهترین ها همیشه میمانند
شاید جلوی دیدگان نباشند اما در دل ماندگارند .

***
خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟
قلبشو پیش میده
جونشو ماه به ماه !

***
اگر چه عاشقی پر شور بودیم
به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم
من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

***

شادیهایم هدیه به تو
کم بودنش را بر من خرده مگیر
این تمام سهم من از دنیاست .

***
هیچ دلی بی بهانه نمیتپد
نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر !

***

دیدگانت را نبند
نگاهت را ندزد
تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود .

***
خوش به حال آنکه قلبش مال توست
حال و روزش هر نفس، احوال توست
خوش به حال آنکه چشمانش تویی
آرزوهایش همه آمال توست

***
از تمام دار دنیا تنها یک چیز دارم
دوستت !

***

هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست ، که من کال ماندم و به تو نمی رسم !

***
خنده های تـو
آرزوهای مـن انـد
بخـند
تا برآورده شوند


***

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است
شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی

***
اندازه ی یه سر کبریت دلم برایت تنگ شده
کوچیکه ولی دنیا رو به آتیش میکشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد